loading...
بزرگترین مرجع دانلود و پخش آنلاین
newsoft بازدید : 246 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

MagicCute Data Recovery نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.

 

MagicCute Data Recovery بازیابی انواع فایل های حذف شده با MagicCute Data Recovery 2011.1.0.0

 

newsoft بازدید : 597 شنبه 07 خرداد 1390 نظرات (0)

Reohix Platinum Guard نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Reohix Platinum Guard ویندوزی امن تر با پاک سازی کامل ردپاها توسط Reohix Platinum Guard 4.0.0

 

newsoft بازدید : 221 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (1)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Sun Red ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Sun Red Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و تماشایی به نام Sun Red ScreenSaver 1.0

 

newsoft بازدید : 231 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع ۳D Neon E-Mail را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

3D Neon E Mail مجموعه 5 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با نام 3D Neon E Mail

 

 

newsoft بازدید : 207 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 26 اردیبهشت ٩٠

 

newsoft بازدید : 254 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ٢۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ٢٦ اردیبهشت ۹۰

 

newsoft بازدید : 238 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Breeze Systems PSRemote نرم افزاری قدرتمند و جالب برای کنترل و مدیریت دوربین های کانن PowerShot از طریق کامپیوتر است. به گونه ای که می توان دوربین را از طریف کابل به کامپیوتر متصل نمود و کلیه تنظیمات آن را از طریق کامپیوتر انجام داد و یا بصورت زنده تصویر را از کامپیوتر مشاهده نمود. این برنامه بیشتر به کار آتلیه های عکاسی می خورد ، چون به راحتی می توانند بعد از عکس گرفتن ، عکس را درون کامپیوتر خود مشاهده کنند. توسط این برنامه قابلیت های مختلفی مثل فوکوس ، عکاسی پی در پی ، نورسنجی و غیره را می توان تغییر و کنترل نمود. این برنامه از دوربین های مختلفی همچون G10, G9, G7, SX110 IS, SX100 IS, S5 IS, A640, S80, Pro1, G6, S3 IS, S2 IS, S70, A620, A520 پشتیبانی می کند.

 

Breeze Systems PSRemote کنترل دوربین های کانن از طریق کامپیوتر با Breeze Systems PSRemote 2.11

 

newsoft بازدید : 215 پنجشنبه 29 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

این برنامه وسیله ای برای نظارت بر شبکه VoIP است.برای متخصصین  SIP, H.323, Cisco SCCP (Skinny) RTP/RTCP که عیب یابی  اتصالات  VoIP برای  جلوگیری از شکست و  کم شدن کیفیت شبکه شما را برعهده دارد. دارای سیستم هشدار دهنده برای مدیران و ارائه گزارش  برای تجزیه و تحلیل  برنامه است. بهترین نرم افزار برای کنترل پهنای باند شبکه ،مناسب برای شرکتها و دانشگاهها و کافی نت ها با استفاده از این نرم افزار می توانید به هر کلاینت پهنای باند اختصاصی بدهید و دیگر نگران افت سرعت در شبکه نباشید و ترافیک کل را کنترل کنید.

 

Zoho ManageEngine VQManager مدیریت بر شبکه VoIP با Zoho ManageEngine VQManager v6.3.1.6311

 

newsoft بازدید : 251 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر شگفت انگیز از طبیعت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Marvelous Landscapes مجموعه ٥٥ والپپر شگفت انگيز از طبيعت

 

newsoft بازدید : 196 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نرم افزار Office Tab می تواند چندین صفحه از نرم افزاری مانند ورد را در یک صفحه و بصورت Tab Browsing برای شما به اجرا در آورد تا کار با آن برای شما آسان تر شده و از رفتن به صفحات دیگر خسته نشوید. این نرم افزار رایگان امکان استفاده از Tab ها در مجموعه نرم افزارهای آفیس را برای شما فراهم می کند. با نصب این ابزار مفید می توانید به جای استفاده از ده ها پنجره یک پنجره از نرم افزارهایی مانند Excel ،Word و یا Power Point را گشوده و در آن پنجره از Tab ها برای مرور کار استفاده کنید. از دیگر خصوصیات این نرم افزار می توان به سازگاری آن با نسخه های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ مجموعه آفیس اشاره نمود.

 

office tab اضافه کردن Tab به مجموعه آفیس با Office Tab v7.00

 

newsoft بازدید : 169 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

حافظه های فلش یکی از مواردی هستند که بیشترین آمار را در آلوده ساختن رایانه ها دارند به همین دلیل باید بیش از پیش نسبت به این دستگاه ها و امنیت آنها اهمیت بدهیم. نرم افزار USB Antivirus محصول کمپانی TrustPort یکی از نرم افزار قدرتمند و مناسب در جهت حفظ امنیت حافظه های فلش و جلوگیری از آلوده شدن آنها به ویروس است. این نرم افزار از آلودگی فلش مموری به هرگونه ویروس ، تروجان و یا دیگر مخرب ها جلوگیری می کند. از جمله موارد قابل ذکر و مهم در مورد این نرم افزار ، امکان بروز رسانی از طریق اینترنت است که بدین ترتیب سطح امنیت بالاتر خواهد رفت. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات موجود در فلش مموری و یا هارد اسکترنال خود را رمزگذاری کنید و از سرقت احتمالی اطلاعات جلوگیری نمایید.

 

TrustPort USB Antivirus تامين امنيت فلش مموري ها با  TrustPort USB Antivirus 2011 v11.0.0.4616 Final

 

newsoft بازدید : 190 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

KMPlayer پخش تمام فايل هاي مالتي مديا با KMPlayer 3.0.0.1438 Final

 

newsoft بازدید : 222 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

AD Sound Recorder نا نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد . در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین در این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی صداهای ضبط شده را در فرمت های MP3, WMA و WAV دارا می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Adrosoft می باشد.

 

Adrosoft AD Sound Recorder ضبط صدا در رايانه با Adrosoft AD Sound Recorder 5.0.2

 

newsoft بازدید : 169 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

MediaPortal 1.1.1 نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

MediaPortal 1.1.1 Final مدیاسنتری بی نظیر برای شما به نام MediaPortal 1.1.1 Final

 MediaPortal 1.1.1 Final مدیاسنتری بی نظیر برای شما به نام MediaPortal 1.1.1 Final

newsoft بازدید : 201 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

XP Codec Pack نام ابزاری است که شامل تمامی نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود. codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت ممکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید ، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.

همچنین در این pack ابزار دیگری نیز موجود است. ابزاری مانند پخش کننده های فرمت های Divix که امروزه اکثر فیلم ها در این نوع فرمت خاص که از توابع فرمت AVI می باشد به بازار عرضه می شوند. به کمک فناوری divix شما می توانید یک فیلم با مدت زمان ۲ ساعت را در یک cd داشته باشید.

 

XP Codec Pack مجموعه كاملي از codec ها با XP Codec Pack 2.5.1

 

newsoft بازدید : 164 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

داشتن یک پلیر پخش فایلهای صوتی در هر کامپیوتر بسیار ضروری است زیرا پلیر اصلی ویندوز پاسخگوی تمام نیازهای کاربران نمیباشد. اینبار قصد داریم نرم افزار جالبی را به شما کاربران محترم سایت دانلودها  معرفی کنیم که شما را قادر میسازد تا انواع فایلهای ما لتی مدیا  را در کامپیوتر خود پخش کنید. نرم افزار Spider Player Pro 2.4.6 نرم افزاری برای پخش انواع فرمتهای صوتی در کامپیوتر میباشد.  این نرم افزار قادر است تا فرمتهای صوتی MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX را پخش کند. همچنین این نرم افزار از محیطی بسیار زیبا برای پخش انواع مالتی مدیا  استفاده میکند که البته شما هم میتوانید با تغییر پوسته های آن باعث زیبایی بیشتر آن شوید. علاوه بر این از این نرم افزار میتوانید برای پخش سی دی های صوتی هم استفاده کنید.

 

Spider Player Pro پلير موسيقي قدرتمند Spider Player Pro 2.4.6

 

newsoft بازدید : 317 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Movie Label نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و … را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.

 

Movie Label 2011 دسته بندي فيلم هاي شما توسط Movie Label 2011 6.1.1.1279

 

newsoft بازدید : 275 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نام این نرم افزار TV Player Classic می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی سراسر جهان کنید. این نرم افزار قادر است تا از ۱۲۰۰ شبکه ی تلویزیونی موجود در ۱۰۰ کشور جهان پشتیبانی کند و برنامه های در حال پخش از آنها شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را که در زمینه های ورزش ، فیلم ، اخبار و … فعالیت دارند را مشاهده کنید

 

TV Player Classic تلوزیون آنلاین با قابلیت ضبط تصویر با نام  TV Player Classic 6.7.20 (قابل حمل)

 

newsoft بازدید : 145 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Total Recorder Pro  نام نرم افزاری می باشد که در آن تمامی نیازهای کاربران در زمینه فایل های صوتی و تصویری بر طرف خواهد شد. در این نرم افزار ابزارهای مختلف در زمینه صدا همانند ضبط صدا ، تبدیل فرمت فایل های صوتی ، ویرایش و پردازش یک فایل صوتی ، ضبط تصویر ، ویرایش فایل های تصویری و … قرار داده شده اند. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه فایل های صوتی می باشد. در واقع می توان از این نرم افزار به عنوان یک ابزار کامل و یک استدیوی صوتی حرفه ای یاد نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Total Recorder می باشد.

 

Total Recorder ضبط صدا از ورودي هاي سيستم با Total Recorder 8.2 Build 4100

 

newsoft بازدید : 149 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Fresh View 8.06 از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از ۸۶ فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار میتوانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

 

Fresh View مشاهده فایل های تصویری,فیلم و صوتی با Fresh View 8.06 (قابل حمل)

 

newsoft بازدید : 164 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

kmplayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.0.0.1439 Final

 

newsoft بازدید : 138 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه ۸ از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم …

 

JetAudio ضبط ،پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.10.1550 Plus VX

 

newsoft بازدید : 173 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

از مشکلاتی که امروزه بطور حتم شما هم با آن روبرو هستید ، در هم بودن و مرتب نبودن موزیکهای مورد علاقه شماست.و یا تعداد زیادی فایلهای صوتی دارید که برای پخش برخی از آنها نیاز به نرم افزاری مجزا دارید.برای این مشکل نیز راه حلی برای شما در نظر گرفته ایم.نرم افزاری که هم اکنون در پیش رو دارید ، نرم افزار بسیار کاربردی Sound Base میباشد که علاوه بر پخش فایلهای صوتی در فرمتهای مختلف ، به شما امکان ویرایش پلی لیست ، ذخیره ، اشتراک گذاری آن با دیگران ، و همینطور مرتب سازی تمامی فایلهای صوتی شما را میدهد.

 

sound پخش و مرتب سازی فایل های صوتی با Soundbase 2010.11.14 (قابل حمل)

newsoft بازدید : 174 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.
این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

 

Media Player Classic HomeCinema پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic HomeCinema (نسخه قابل حمل)

newsoft بازدید : 153 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 6.60

 

newsoft بازدید : 180 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سی پی یو به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده می نماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاده میشوند را مشاهده کنید.

 

BSPlayer Pro پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با BSPLayer Pro 2.54 Build 1034 Final

 

newsoft بازدید : 158 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Flash Player آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

 

newsoft بازدید : 531 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Tipard Blu-ray Converter نسخه نهایی تبدیل و نمایش فایلهای Blu-ray است.
این نرم افزار به راحتی فایلهای Blu-ray یا Blu-ray m2ts را به فرمتهای DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, etc. and HD formats تبدیل مینماید و به کاربر توانایی تنظیم کیفیت خروجی را میبخشد.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار توانایی از کار انداختن قفل ها و محافظ های اعمال شده بر روی دیسک های Blu-ray است و به راحتی میتوانید هر دیسک Blu-ray را تبدیل و یا کپی نمایید و یاآن را به DVD تبدیل نموده و توانایی رایت را با سرعت و کیفتی بالا داراست.
در بخش نمایش این نرم افزار کاربر قادر خواهد بود میزان سرعت و فریمها در ثانیه را تنضیم نموده و همچنین با استفاده از این نرم افزار از لبه های ناخواسته سیاه و سفید خلاص شوید.
ویرایش تقریبا حرفه ای فایلهای ویدئویی و Blu-ray و اضافه نموده متن و تصویر به آنها، وجود نوار لغزنده برای جابجایی تصویرو زمان و کنترل و تست کیفیت خروجی با ذخیره به صوت فرمت JPEG, GIF or BMP از دیگر ویژه گیهای جالب این نرم افزار است.
در زمان تبدیل نیز میتوانید پارامترهایی از قبیل Video Encoder, Frame Rate, Video Bitrate, Resolution, Audio Encoder, Sample Rate, Channels, Audio Bitrate را به دلخواه تنظیم نمایید.

 

Tipard Blu ray Converter تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu ray Converter 6.3.06

 

newsoft بازدید : 367 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

یک برنامه کوچک و ساده برای مشاهده فایل های فلش (SWF)، توسط این برنامه میتوانید همانند نرم افزار های نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین میتوانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکسبرداری از فایلهای فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایلهای فلش در شاخه علاقه مندیها، تبدیل SWF به EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میباشد.

 

flashplayer pro مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 (نسخه قابل حمل)

newsoft بازدید : 556 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

 

SPlayer پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 

 

newsoft بازدید : 269 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Codec Pack 7.0.0

 

ویژگی های کلیدی:
– توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
- بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
- با تمام player های معمولی و DirectShow
- نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
- به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
- دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
- در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود.

 

 

.

newsoft بازدید : 188 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل ۳ نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید.

 

Haihaisoft Universal Player پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

 

newsoft بازدید : 158 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

Daum PotPlayer پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل

 

 

.

newsoft بازدید : 152 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133 (نسخه قابل حمل)

 

 

 

.

newsoft بازدید : 225 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Stereoscopic Player v 1.7.0 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن ، دارای محیط کاربری ساده ای است . این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین ، در اختیارتان قرار می دهد . Stereoscopic Player قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را می باشد .

 

Stereoscopic Player پخش فایل های ویدویی با Stereoscopic Player v1.7.0 ( نسخه قابل حمل )

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Stereoscopic Player 1.7.0:
- پشتیبانی از ویدیو های مخصوص ویندوز نظیر AVI ، MPG و WMV و…
- نمایش فیلم ها به طور مستقیم
- استفاده از رمزگذاری صدای چند کاناله Windows Media نسخه های ۷٫۱ و ۵٫۱
- پخش ویدیو های ۳ بعدی
- نمایش ویدیو از طریق کارت TV و دوربین های مدار بسته
- قابلیت ساخت کتابخانه ویدیو

 

newsoft بازدید : 323 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Splash PRO HD Player یکی از جالب ترین نرم افزارهایی که می توان به آن در مورد تماشای فیلم های با کیفیت دل بست ، نرم افزاری بسیار قدرتمند که قادر است بدون وجود هیچ گونه کدک جداگانه ای فرمت های مختلف صوتی و تصویری را پخش کند و در عین حال فیلم های HD که امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند را به نمایش درآورد. با توجه به حجم نسبتا پائین نرم افزار و البته بهینه سازی هایی که در قسمت های مختلف صورت گرفته سرعت بالای نرم افزار را حاصل شده و همین سرعت بالا باعث می شود تا کاربران بتوانند با کیفیت بالا در صوت و تصویر و بدون هیچ گونه دردسری فایل های حجیم صوتی و تصویری را پخش کنند.

 

Splash PRO HD Player پخش با كيفيت بالاي فيلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0 :

- واسط کاربری بسیار جذاب نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا
- نهایت کیفیت در نمایش فیلم ها
- بهترین خروجی در صدا
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری مختلف
- سازگاری و بهینه شده برای پردازنده های چند هسته ای و همچنین پردازنده های گرافیکی
- امکان ایجاد Playlist برای چندین یوزر
- سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی و اجرای اتوماتیک فیلم های موجود در دوربین ها
- قابلیت ذخیره کردن باتری در لپ تاپ ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

password پخش با كيفيت بالاي فيلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0منبع

newsoft بازدید : 339 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Light Alloy 4.60.1483  نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

Light Alloy پخش فايل هاي ويدئويي با Light Alloy 4.60.1483

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Light Alloy 4.60.1483 :
- پشتیبانی کامل و قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری
- دارای تنوع بسیار زیاد در تنظیمات و خصوصی سازی بر اساس سلیقه کاربر
- قابلیت تغییر سرعت در پخش زیاد و کم کردن سرعت پخش تا ۱۰ برابر
- تغییر در اندازه تصویر در ابعاد مختلف بدون افت کیفیت
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- اضافه شدن پوسته های زیبا برای سلیقه های متفاوت
- ظاهری بسیار زیبا مناسب با سلیقه های امروز
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
- قابلیت کار با فایل های زیرنویس و یا تبدیل آنها
- قابلیت کشیدن و رها کردن فایل و پخش سریع فایل
بهینه سازی در عملکرد و پخش با کیفیت تصاویر ویدئویی
 - کنترل زیر نویس و امکان اضافه کردن آن ( ssa,srt,sub,txt )
 - قابلیت تعریف عملکرد کلید های موس و کیبور
- قابلیت گرفتن تصویر از فایلهای ویدئویی
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف
- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

newsoft بازدید : 359 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 5,539
  • بازدید کلی : 62,815