loading...
بزرگترین مرجع دانلود و پخش آنلاین
newsoft بازدید : 196 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نرم افزار Office Tab می تواند چندین صفحه از نرم افزاری مانند ورد را در یک صفحه و بصورت Tab Browsing برای شما به اجرا در آورد تا کار با آن برای شما آسان تر شده و از رفتن به صفحات دیگر خسته نشوید. این نرم افزار رایگان امکان استفاده از Tab ها در مجموعه نرم افزارهای آفیس را برای شما فراهم می کند. با نصب این ابزار مفید می توانید به جای استفاده از ده ها پنجره یک پنجره از نرم افزارهایی مانند Excel ،Word و یا Power Point را گشوده و در آن پنجره از Tab ها برای مرور کار استفاده کنید. از دیگر خصوصیات این نرم افزار می توان به سازگاری آن با نسخه های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ مجموعه آفیس اشاره نمود.

 

office tab اضافه کردن Tab به مجموعه آفیس با Office Tab v7.00

 

newsoft بازدید : 169 چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

حافظه های فلش یکی از مواردی هستند که بیشترین آمار را در آلوده ساختن رایانه ها دارند به همین دلیل باید بیش از پیش نسبت به این دستگاه ها و امنیت آنها اهمیت بدهیم. نرم افزار USB Antivirus محصول کمپانی TrustPort یکی از نرم افزار قدرتمند و مناسب در جهت حفظ امنیت حافظه های فلش و جلوگیری از آلوده شدن آنها به ویروس است. این نرم افزار از آلودگی فلش مموری به هرگونه ویروس ، تروجان و یا دیگر مخرب ها جلوگیری می کند. از جمله موارد قابل ذکر و مهم در مورد این نرم افزار ، امکان بروز رسانی از طریق اینترنت است که بدین ترتیب سطح امنیت بالاتر خواهد رفت. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات موجود در فلش مموری و یا هارد اسکترنال خود را رمزگذاری کنید و از سرقت احتمالی اطلاعات جلوگیری نمایید.

 

TrustPort USB Antivirus تامين امنيت فلش مموري ها با  TrustPort USB Antivirus 2011 v11.0.0.4616 Final

 

newsoft بازدید : 190 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

 

KMPlayer پخش تمام فايل هاي مالتي مديا با KMPlayer 3.0.0.1438 Final

 

newsoft بازدید : 222 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

AD Sound Recorder نا نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد . در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین در این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی صداهای ضبط شده را در فرمت های MP3, WMA و WAV دارا می باشد. این برنامه محصولی از شرکت Adrosoft می باشد.

 

Adrosoft AD Sound Recorder ضبط صدا در رايانه با Adrosoft AD Sound Recorder 5.0.2

 

newsoft بازدید : 169 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

MediaPortal 1.1.1 نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

MediaPortal 1.1.1 Final مدیاسنتری بی نظیر برای شما به نام MediaPortal 1.1.1 Final

 MediaPortal 1.1.1 Final مدیاسنتری بی نظیر برای شما به نام MediaPortal 1.1.1 Final

newsoft بازدید : 201 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

XP Codec Pack نام ابزاری است که شامل تمامی نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود. codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت ممکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید ، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.

همچنین در این pack ابزار دیگری نیز موجود است. ابزاری مانند پخش کننده های فرمت های Divix که امروزه اکثر فیلم ها در این نوع فرمت خاص که از توابع فرمت AVI می باشد به بازار عرضه می شوند. به کمک فناوری divix شما می توانید یک فیلم با مدت زمان ۲ ساعت را در یک cd داشته باشید.

 

XP Codec Pack مجموعه كاملي از codec ها با XP Codec Pack 2.5.1

 

newsoft بازدید : 164 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

داشتن یک پلیر پخش فایلهای صوتی در هر کامپیوتر بسیار ضروری است زیرا پلیر اصلی ویندوز پاسخگوی تمام نیازهای کاربران نمیباشد. اینبار قصد داریم نرم افزار جالبی را به شما کاربران محترم سایت دانلودها  معرفی کنیم که شما را قادر میسازد تا انواع فایلهای ما لتی مدیا  را در کامپیوتر خود پخش کنید. نرم افزار Spider Player Pro 2.4.6 نرم افزاری برای پخش انواع فرمتهای صوتی در کامپیوتر میباشد.  این نرم افزار قادر است تا فرمتهای صوتی MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX را پخش کند. همچنین این نرم افزار از محیطی بسیار زیبا برای پخش انواع مالتی مدیا  استفاده میکند که البته شما هم میتوانید با تغییر پوسته های آن باعث زیبایی بیشتر آن شوید. علاوه بر این از این نرم افزار میتوانید برای پخش سی دی های صوتی هم استفاده کنید.

 

Spider Player Pro پلير موسيقي قدرتمند Spider Player Pro 2.4.6

 

newsoft بازدید : 317 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

Movie Label نام نرم افزاری برای تهیه یک آرشیو کامل به صورت منظم و دسته بندی کامل فیلم ها می باشد. در این نرم افزار می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئییات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن ، اندازه نمایش تصویر ، Bitrate و ژانر فیلم ، درج مشخصات شناسنامه فیلم ، شماره ردیف آن و … را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Code|Aero Technologies می باشد.

 

Movie Label 2011 دسته بندي فيلم هاي شما توسط Movie Label 2011 6.1.1.1279

 

newsoft بازدید : 275 سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

نام این نرم افزار TV Player Classic می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی سراسر جهان کنید. این نرم افزار قادر است تا از ۱۲۰۰ شبکه ی تلویزیونی موجود در ۱۰۰ کشور جهان پشتیبانی کند و برنامه های در حال پخش از آنها شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را که در زمینه های ورزش ، فیلم ، اخبار و … فعالیت دارند را مشاهده کنید

 

TV Player Classic تلوزیون آنلاین با قابلیت ضبط تصویر با نام  TV Player Classic 6.7.20 (قابل حمل)

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 5,487
  • بازدید کلی : 62,763